31.3.09

bugün okulda neler öğrendin?

paint şeettim biraz.

ayriyetten:
-yılbaşı ağacım 1 ocak'tan beri hiç değişmemiş halde yerinde duruyo.
birinin üşenmeyip onu kaldırması gerek,o kişi de benim. ama zor geliyo.sori mama.
-motorda şu lise dizilerindeki klasik beybifeys yakışıklı sarışın vardı ya,onla gözgöze geldik.çok saçmaydı dsfjghsflkgsfg.neydi arda kural mı öyle bişeydi adı.
-beşiktaşta skeytçilerin takıldığı boş alanda yeniyetme hippito bi liseli gördüm,kaykayını eteğine dolaştırıp düştü salak.baya güldüm ona djskfhldsfk.


(öncelerde bahsettiğim 'ilginç ya da saçma komik şeyler yaşayıp gelip bunları bloguna geçiren insanlar'ı bugün kıskanmıyorum hohi)

-wipe out'a rastladım tivide.takıldım.
bi kız var tontito,totişini kaldıramayıp hipopotato gibi yuvarlanırken fonda
'tommmbalağcık haliiiğmeeeğm düşpeşiiğmegel' diye bişey çalıyo.
birlikte çok komik olmuş.
-kedimi dün ağaca çıkıp kargalara çemkirirken yakaladım.
pencereden bi baktım bizimki camın önündeki ağacın en tepesinde,etrafında 3 tane eşşşek kadar karga.bu onlara ciyak ciyak,kargalar buna gaak gaak bağırıyolar.naparsa yapsın da sorun şu:
biliyosunuzdur kargalar öyle korkmazlar kediden mediden.bi adam çağırdı mı orda en az 2-3 karga oldu mu insanı bile oyarlar.
tabi kendimi kaybettim ben 3 karga tarafından çevrelenmiş kediyi görünce.elime geçen zeytin çekirdeklerini mi atmadım uzun bi sopayla ağacı sallamaya mı çalışmadım.ama hayvanlar resmen inat ettiler.artık kedinin burnunun dibine girmişlerdi ki ben kafayı yiyip bi bastım çığlığı.
hepsi toz oldu dshjfgdhsflksdsf.keramet benim yüksek desibelli instant çığlığımdaymış.
aşağı inip aldım kediyi.bi de güzel indi ağaçtan şapşal.
annesine kavuşan ayşecik'in 'anne! anneciğim!' derkenki hali gibiydi sanki salak.
-bi de toğfıl denemesi olduk bugün.aynı bugün olduğu şekilde olursa bildiğin eşşek gibi geçiyorum.ama bunun yanında ben 4 yanlış yaparken 10-15 yanlış yapan,sonra sinirden tepinen bünyeler 3 gün sonraki sınava girebilecekken,ben giremiyorum. taaa ne zamanki sınava gelmemişim diye.işte tam bu noktada
fffaak.
derim ben.'heey disis nat feeğr'

işşte böyle canlarım.baybayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder