11.3.09

devanası.bastığı yeri inletiyi.

bugün o lanet olası, boyası akmış turuncu saçlı, devasa uyuz kadınla(ilkokulda kızlar laf bulamayınca saydırır ya gerizekalıöküzmalaptalsalakgerizekalı diye ahsfgashkgfja) yaşadıklarımdan önce fena olmayan bi gündü.Şuan daha iyiyim ama bi yarım saat önce sinirden kafayı yer haldeydim.Gereksiz de bişeydi yani.
Söz konusu çirkef manyakla kapıda burun buruna geldik,inicez.
Yol verdim,o 1 saniye içinde kıpırdamadı.Bu sefer madem geçmiyo diye ben öne atıldım aynısını o da yaptı,ama yine aynı yerde kaldık.O yol verdi,ben geçerken o üstüme çullandı,ben çekildim,geçmedi,ben geçiyim dedim tekrar,yine aynı şey oldu.Bu mal durum tekrarlandı bi kaç kez.
'Eeeeeh bee başlarım sana da' diyerek içimden kendimi minibüs kapısından dışarı attım.
E be gerizekalı,taksana kulaklığını o sırada.Duymasana maymun suratlı şişkoyu.
'Bi geçirceksin çantayı şöyle...' diye söylenen bi ses duydum.Turbo+instant sinirlendim.
'NE DİYOSUN YA!?' diye yardırdım arkasından.
Takmadı,ya da duymadı gerizekalı,yürüdü gitti.Oluyo bazen,sesim çok çıkıyo sanıyorum ama kimse duymuyo o miyavsı sesi.Uf.
Bilmiyorum nolduysa artık.
3 saniye bi düşünme süresine girdim: Git döv,boşver bulaşma üstüne oturur ölürsün,bu kadın dayak istiyo,aman napıcan salla...gibi çeşitlemelerle kendimle kavga ettim.
Zaten çoktan markete girmişti.Aslında markete girer elime bi uzun namlulu pırasa alıp saldırırdım,evet yapabilirdim ama yapmadım.Biraz pişman da oldum ama daha fazla sinirlenirsem oturup ağlama durumum da vardı.Söylenerek eve doğru yürüdüm.
Saldırsam nolurdu diye düşünmedim de değil.Ama olayın özü komikti aslında.
Gerizekalı jumbo boy büfe kaşarı mal mal söylenmeseydi bunlar olmıycaktı.
Bırak geç git işte işin ne zeka fukarası.Zaten bacakları çizmesine sığmamış,fermuarı çekmiş de çekmiş sıkıştırmış yağları taşmış,surat 10 karış,sevimsiz,sorunlu,uyuz bişey.Daha çook saydırırım ama sıkıcı olur şimdi.Belki ananas yersem sakinleşirim.Başbaş.

p.s: comment by sidar:
siz o kararsızlığı yaşarken minibüs devam etseydi kapıyı kapayıp süper olrdu.
-peki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder