1.4.09

bence 1 nisan her sene biraz daha anlamsızlaşıyo.eğlencesizleşiyo hatta. hatta yakında 1 nisan şaka günü diye bişey olmıycak. çünkü yakın zamanlarda hiç eğlenceli bi 1 nisan günü hatırlamıyorum. kimse ne şaka yapıyo,ne de benim kafam çalışıyo pislik bi şaka yapıcak kadar. ama annemin doğumgünüsü 1 nisan.'aaa şaka gibi kadın hah-hah-hah' geyiği yapmasın biri daha çok tırt oluyorum.yapmazsınız zaten bilirim. 'hey garson bugün pasta benden' dedim ve hayatımda ilk defa birine doğumgünü pastası yaptım. baya çılgın oldu.çilek mevsimi bi de, bu kadın ballı valla.
disizhavtumeykebörtdeykeyk diyorum:
çileğe benzeyen kalpler gerçekten çilektir ya da kalbe benzeyen çilekler gerçekten kalptir bizzat cocobonita tarafından yontularak yapılmıştır hihohi.
bi de mum lazım tabi ortaya.
-bi sakarlık yapmadan işimi bitirip pastacığı buzdolabına yerleştirmemin üstünden 2 saat geçtikten sonra elbisemin üzerindeki kurumuş kakao sosu lekesini 'daha yeni' görüp çiçek deseni sanmam da baya iyiydi.(ıııy yivrançsaaan)

-bu aralar herşeyi kesmeye karşı bi eğilimim var.saç dedim yemedi,vazgeçtim.
ben de beginning olarak uzun zamandır düşündüğüm şeyi yapmaya karar verdim.
gayet aldım makası elime,artık sıkıldığım kınvırslarımın boğazını kestim.
bi de ölüye saygısızlık edip üstüne bişeyler çizdim.güzel oldu banane.
naböyle:

büyüt istersen.

son olarak ordaki,kusturica'dan bişey öğrendim geçenlerde.
elmalar var ya,suda yüzebiliyolarmııığş.
çok heyecanlandım görünce.'bana söz ver'i izlersen başlarında bi yerlerde.
çok özentiyim,hemen çaldım bu fikri.fotoğraf çekmeyi denedim bikaç tane.
küveti doldurup attım elmaları içine,yüzdü lan bildiğin.sevintrak oldum.
baya zor olsa da küvete girip girip çıkmak,bikaç işe yarar bişey var galiba.


1 yorum: