8.1.10

kedim çok hasta.veteriner manyağı oldum iki gündür.karnında bi apse varmış,tümör olabilir dedi doktor.ameliyat muhtemel.hayvanın gözünün feri kaçtı resmen.kucağa alınmaya bayılan kedi,kollarını tuttuğum anda tısladı bana.nası acı çekiyosa.
eski kedim kaybolmuştu,buna da bişey olursa -ki bunu düşünmek istemiyorum- naparım bilmiyorum.
bi komşumuz var,kedisi 19 yaşına kadar geldi ve artık son günlerinde çok hastaydı.
gece garip sesler çıkararak evi ayağa kaldırmış öldüğü gece,ve komşu teyze de bütün gece başında beklemiş,zaten hazırmış bu duruma ama eli ayağına dolaşmış,kedi birazdan gidecek,belli.
Bakışlarının donuklaşmasını,gözlerinin perdesinin inişini,ölüm anını,hepsini yaşamış.nasıl bi acı.bi yakınının ölmesiyle aynı şey bence.hele o kadar uzun zamanı birlikte geçirmişsen.

bi kediye ya da köpeğe bağlanmak gerçekten zor.aslında başından beri acı verici.
ne kadar uzun zaman birlikte geçirsen de,kendin olağanüstü bi durumda ölmediğin sürece,o senden çabuk ölecek,ya da kaybolacak ve sen aslında bütün bunları bilerek ona bağlanıyosun.
sanki hep senle olacak gibi.ama şahsen ben,bi kedinin ya da köpeğin sevgisi olmadan yapamazdım.tamam arkadaş,çocuk,anne baba falan hepsi ayrı şeyler ama hayvan..
yani bilmiyorum ben hayatımın hiçbir döneminde kedisiz yaşayabileceğimi sanmıyorum.
bi boşluk olur evimde.
ama hepsinden önce,şu anda kedimin bi an önce eski neşeli,obur,sevgi delisi kedi olmasını istiyorum.bu kedimi de kaybedemem,hem de bu kadar çabuk.
benim güzel tüy yumağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder