23.1.10

-yukardaki bazen beni seviyor,hele bugün gerçekten çok seviyor.
okul bitmiş,kar ben uyurken başlamış,uyandım her yer bembeyaz vee ben EVDE MAYIŞIYORUM! (yani okula gitmek zorunda olabilirdim mesela) kahve falan,kedi,müzik,eskiz defterim,dev sincap kafalı terliklerim,pijamamı çıkarmak zorunda olmadığım bi gün,of harika tek kelimeyle.
bütttüüğn gün kokuşabilirim! hohoho.

-eksen yine döktürüyor.şehirde dinlenesi tek radyo bu bi de lounge102.bilgisayarıma indirdiğim harika müziklerin nerdeyse hepsi eksende duyduklarım.

-2-3 kişiden tişört siparişi aldım,onları yapıcam bugün.
biri kasetli,biri tavuskuşu tüylü,biri de özel istek üzerine bişey.bittiğinde buraya koyabilirim hatta,belki sipariş gelir sizden,işi ticarete dökerim oturduğum yerden,o da olabilir bak.

-bu arada absynthe minded diyeğ bi grup var,üşenmezsem bu entrynin altına atıyım bikaç.
benceçokşahane.

-türk televizyonu olarak dizilerimizi bok götürdüğüne inanıyorum,
benim favorilerim arka sokaklar,akasya durağı,geniş aile,başka var böyle bissürü sinir bozucu diziler,ama bitsinler artık nolur ya.valla televizyon izlemeyi bıraktım artık.sonra neymiş,sürekli cnbc-e izleyenler özentiymiş ya,batıya özenti yazışı ljdfshgdljhg
allaşkına sağlam bi dizi yapın sizi de izleyelim denyolar.

-bi de şey var,arog'u izledim geçen(araya nokta koymaya üşendim dskjfhds)
en sevdiğim bölümü şu oldu;gerçekten en çok ona güldüm.
ateşin başında gitar çalıyo birisi,tabiki 'akdeniiiiiz akşamlarığğ birbaşkaaağ oluyoğğğr,hele biiir deeğğ...' diye giderken cemyılmaz tamamlıyor: hele bir de,hele bir de şu ateş yandığı zaman şu gitar çıkmasın be! sdkjfhkjflhgfjd tabi bence burdan komik olmadı,o sahneyi görmeniz lazım.

-rüyamda new yorka gidiyodum,ama markerlarımı unuttuğum yolda aklıma geliyodu,deliriyodum sinirden.bence kıçım açıkta kalmış.tuvalete giderken bile götürürüm markerlarımı. (abartma tozu)

-bi de gereksiz noktalarda 'ayıptır söylemesi','ayıptır sorması' tümcelerini kullananlara kafam girsin.

-chatroulette adlı zaman kaybı sitede çük görmekten çok sıkıldım artık.millet kafayı yemiş.

-biri geçengün bana dedi ki: bence cocorosie sensin.niyemiş dedim,sesimi benzetmişler.mıy mıy böyle.ama o kadar da değil yahu.en azından 'naağbeaaaaarr' diye konuşmuyorum.

-bundan sonra böyle,ilham gelsin,komik bişey olsun da yazıyım diye bekliyceğime,böyle madde madde yazıcam kafama takılanları.hem daha eğlenceli,hem daha pratik.
reklam gibin oldu.

-been down so long bence çok seksi bi şarkı.

-şimdi neden aralara bi satır boşluk koydum bilmiyorum,sanki o boşluk olmazsa birbirine karışır gibi geliyo.evetçoksaçma.

-ne yani,avatardaki ormanı gibi bir yeri hiçbizaman bulamıycam diye bunalıma mı gireyim? sorarım sana ceyms kemrın.

-radyoda karışık bi albümün trailer'ını duydum,tüm müzik marketlerde falan.
peki,NASIL OLUR DA BOB DYLAN'LA BRITNEY SPEARS AYNI ALBÜME KOYULABİLİR?
şoktayım.

-haftasonu kartalkayadaydım,akşam yemeğe giderken son zamanların en efsane fotoğrafının içinde bulundum,harika hissediyorum sdjfhdslj
bunu paylaşmazsam ölürüm:

bu nası bişeydir yani ben hala çözemedim dsjlfhdsjkf


beyfendiye puanım üç.
dokuz olmasını çok isterdim.

-bu akşam ghetto'da amsterdam night watch adında bi program varmış,afro-influenced funk diyorlağ.deli eğlenceli geliyor kulağa.nası gitmek istedim,ama kar falan,çıkabildiğimi düşünemiyorum şahsen.bi de dönüşü var onun.ben anca evde digiturk latin kanalını açıp samba yaparım.(dün gece bunu yaptım evet.)
nihayet plastik suratlı antipatik balıklı akvaryum etkisinden kurtulmuş digiturk müzik kanalları,şömine görüntüsü koymuşlar.bence daha tatlı olmuş.sıcak bi de.

o zaman küçük bi playlist:

öncelikle şu linke tıklayıp dinleyiniz:
http://www.filestube.com/e90b1a911e61015003e9/go.html
böyle sesli adamları çok seviyorum.
şarkıyı limewire'dan bulamadım,elimde var yollıyım mı diyen varsa canımı yesin.

Absynthe Minded-One way or another



Absynthe Minded-Pretty Horny Flow


The Coral-Dreaming of You


The Decemberists-Summersong

şey var bi de: Manu Chao-Clandestino

divshare'le uğraşmaya üşendim,ikisinin adını vericem sjdhfkjs
manu chao-bongo bong
manu chao-me gustas tu
bi de pink floyd money'nin velvet revolver versiyonu.
bu alttaki şeyi de takmayın,kendince üstteki şarkıyı buraya da kopyalamış,silemedim,saçmaladı.

1 yorum:

  1. ama şu bulamadığın şarkı neden bu kadar güzel? jfgjkfhjhgfl

    YanıtlaSil