31.1.10

cocobonita nedir,ne değildir.

geçenlerde formspringde şöyle bir diyalog geçti:

cocobonita'nın anlamı ne?

ilkokulda bi arkadaş vardı amerikalı.o böyle kovboy ağzıyla konuşurdu 'maaaaan' falan diye bizi güldürmek için.arada meksikalı gibi konuşurdu falan.bi gün benim yanağımı sıktı ve 'cocoboniiiiitaa' dedi.gülmüştüm o zaman baya ama anlamını sormadım.hala da bilmiyorum ama kulağa hoş geliyo.coco ve bonita diye ikiye ayırınca da güzel hindistancevizi oluyo.öyle bişey işte.çok da anlamlı sayılmaz.

durumlar böyleydi.

ta ki,az önce liseden bi arkadaşım 'hazır mısın' dedi.hazır olduğumu söyledim,' o zaman kendini saray holdingin kalitesine bırak' dedi.

arkasından bunu gönderdi.

üstüne bi de: 'o amerikalı concon kandırmış seni' diye ekledi.

çok üzüldüm,ama neyleyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder