8.7.09

dönüşüm dağınık olacak.

bu tatil iyi güzel hoş da,döndükten sonraki bavul külfeti beni öldürecek.
bi de tertemiz olan giysiler bile o iğrenç plastik şeyin içinde saatlerce kapalı kalınca böyle bi acayip bi rutubet,ısınmış plastik gibi salak bi kokuya bürünüyolar ki,kendisinden nefret ederim.
bi de bu sefer uzun süre çıktığım için tatile e mecburen bavul da büyüdü,eşyalar çoğaldı,dönüşte ağzıma sıçtılar.

o nasıl üşenmek.
yığdım hepsini orta yere,valla gözüm yemiyo uğraşmaya.öyle duruyolar.
gidip gelip 'bi ara yaparım' diyip diyip duruyorum.
yine gidiyorum yine geliyorum,bakıp bakıp korkuyorum.
ama bu iş bugün biticek.

1 yorum:

  1. ben istanbul'dan döndüğümde eşyalarım 1 hafta bavulda kalmıştı.. baya ordan giyindim yani.. ne zaman ki yeni bir bavul hazırlamam gerekti, o zaman eskisini yerleştirdim :D

    YanıtlaSil