27.7.09

'A'ma'K'oltukaltın'P'iskokuyo.

Eveet.Olmuş yazmayalı bikaç gün.
Malumunuz iş hayatına atıldım falan.Eve 10dan önce asla gelemeyip,gelince de bok çuvalı gibi gelip atıyorum kendimi yatağa.
Söz konusu iş hayatının bir parçası olarak her sabah Eminönü-Karaköy motorlarını kullanıyorum.Lakin bu vasıtaları hiç mi hiç sevmiyorum Beşiktaşa geçenler kadar.
Kesinlikle çok daha farklı ama kötü yönde.Böyle bi sıkıcı,böyle bi garip.Ne bileyim.
Elimden bişey gelmiyo tabi ama kıl oluyorum nedense.
Aslında 'nedense' değil.Nedeni var.Baya da geçerli.
TÜRK İNSANI LEEEŞ GİBİ KOKUYOR ARKADAŞIM.Daha ne olsun.Yine 'nedeeense' çoğu da Eminönü motoruna toplanmış.
Bunların nerdeyse hepsi de erkek ve 40 yaş üstü öküz tayfası.
Minibüste erkek kalabalığı olduğu zamanki hanzo amcaları getirin gözünüzün önüne.
18 yaşındaki kıza bakıp da türkü söylemeye başlayanlardan.
Daha nasıl örnekler veriyim bilmiyorum.
Siyasi açıdan konuşabilirim: Aslında şu aakeepe insanlarından.Mantarkafaların kocaları falan.
Bence anladınız.
Aakeepe demekteki sebebim ise şudur;
Ulan dingiller,madem bişeyler dağıtmayı seviyosunuz,para bok falan(bütün numaranız da ondan da, neyyse.),iğrenç bıyıklarınıza kurban şu insancıklara bi deodorant dağıtın yahu.
Ya da tayyip tereteden halka seslenirken bu konuda vaaz versin bi de.
Belki onu dinlerler.
Ekşi ekşi.Öğğyk.
Yettiniz canıma hacılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder