8.7.09

aarıı vızvızvız.

acınası haldeyim.
saat geceyarısını bir geçiyo ve masanın başında oturmuş
'resmen boşluğu izliyorum.'

yarım kalan kolajıma devam edebilir,gaza gelip uzunca bi aradan sonra kocaman bi tuvale resim yapmaya başlayabilir,en azından eskiz defterime bişeyler karalayabilirim.ama yok.
lanet defteri almak,kalemleri çıkarmak,bunlar bile zor geliyo çok pis.

kendi kendime diyorum: ne işe yararsın lan sen.
şu an ne işe yaradığımı kendim bile bilmiyorum.
sıkıcı modumdayım ve sıkılıyorum.bi insan gelse saçmalama gücümle onu da aptala çevirebilirim.
işe yaramak istiyorum artık.
köpek gibi çalışmak bile isteyebilirim.
ne iş olsa yaparım ağbi falan sdfshkj.


dün arı soktu mesela beni.yalova'da bi arı çiftliğindeydim.
teyze vardı bitane,anlatıyo:beni geçen 5 tane birden soktu bıdıbıdı..
'nası oluyo acaba arı sokması löyn.hiç sokmadı beni' dememle kolumda bi iğne batışı gibi bişey hissetmem bir oldu.
allaam beni fiji'ye ışınla desem olucak o anda yani sdlfhsfkj
çok ilginç bi duygu.aslında acıyo ama aynı zamanda bi hoşluk hissediyosun.bidaha isterim.valla.
önce uyuşturdu o anda gülme krizine girdim gereksiz bi hoşuma gitme durumu oldu sonra şişti birazcık.kikir kikir güldüm geçene kadar.
arının en faydalı şeyi zehiriymiş.arıcı amca vardı bitane o söyledi.şanslısın kıskandım seni dedi.
bi yaşıma daha girdim.
nolcam şimdi sonsuza kadar bebek suratlı falan mı kalıcam nedir.

ajdaya söyliyim de kafasını arı kovanına soksun.kesin balıklama dalar ha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder