21.5.09

-yeni bicilmis cimen kokusunun,
-annemin saclarinin sabah kalktiginda mick jagger'a benzemesinin ve bu haliyle dans edip uyanmami saglamasinin,(zayif falan bi de,tam olarak gecelikli bi mick jagger afsksdlgaskjdg)
(-bu konu uzerinden giderekten-mick jagger'in saclarinin ayrica!)
cumleyi dusurdum.
(bosversene.)

-eksen'de super guzel sarkilar kesfetmenin,
-heryere bulasip azar yememi saglayan kan kirmizisi toz kumas boyasinin renginin,
-kedimin boya suyu icmesinin,
-1 saat surmus gibi gelen 1 saniyelik vapur bakismasinin,
-daginik odada uyumanin,
-cibelle(sibel akdgashgsfdhsf:) kod adli hanimteyzenin sesinden tom waits cubarlamasi green grass'in,
-kantindeki dandik ama garip bi sekilde sahane guzel cilekli tartlarin,
-artik sadece 4 okul gununun kalmasinin
hastasiyiz cicim.

tatil istegi icimi tirmalamakta cok pis.
neyse ki ufukta bi havuz partisi var.
earl grey'in kokusu mis.
cinasli uyak miydi neydi bu akshgdksahgf
asla ezberleyemedim.redif nedir sorusunu da hep bos birakirdim, en kil oldugum oydu.
(ama noktalama isaretleriyle aramiz iyidir)
a,b,a diye kodlamalar falan.bi zamanlar liseliydik yahu.
bilgisayarin basinda uyuyup kalmadan gidiyorum,tamam.
saat de 12.12
sevdigim kisi beni mi dusunuyomus yani.
ya uyuduysa ajgsdksjgdjafs:D
ucak geciyo aaaa falan.ucak dedigin surekli gecen biseydir zaten.
boyle sacmaliklara inaniyorum desem kulliyen yalan olur
hohihihi.hadi optum honeyhoney.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder