17.5.09

fakyu.

besiktas-taksim arasindaki, teknik olarak 5 dakika surmesi gereken yol yarim saat surdugunde cilgina donuyorum haci.bi de otobuste ayaktaysam,tamaaam.orda aglamaya basla.
bugun empiucumu de unutmusum,cok zor anlar yasadim valla.
inonunun ordan gecerken stadin ordaki kalabaligin mac kalabaligi oldugunu dusunen otobus halkiyla birlikte ak parti bayraklarini gorunce ben de got oldum.
genclik senligi mi nesi varmis bu orumcek kafalilarin.her yer mavi beyaz turuncu,ampullu.
ve tabiki bi yigin ampul kafa ortada.
tayyipin gunes gozluklu afisler heryerde,fonda mars gibi biseyler caliyodu.
bitanesi hizini alamamis basina baglamis akparti bayragini turban niyetine sdjkfhldsjkfhksj
kicina da bagla.dingil.
alip yazin pareo olarak kullansaydim keske tuh be.dslsdjfhds:))

-meydanda yururken mendil satan cocuklardan biri `khhhhhh` diye salakca bi ses cikarip korkutmaya calisti beni `s'ktrgit be` diye bagirdim gereksiz sinirlendim fsdjkhjghlfdkhkl
vur kafasina yok et ama o kadar gerizekali biseydi.

-bilgisayarim meme yapti sekerim,kendi kendine kapaniyo durduk yerde.
acik kalma suresi degisiyo ama en beklenmedik anda ciuuuuv diye gidiyo,kaliyorum simsiyah ekranin karsisinda sap gibi.az once blog yazarken gitti cibiliyetsiz.cok sabirsiz bi insan olmama ragmen henuz bi tane patlatamadim klavyeye sdkjflsdkjf yeni sayilir ondan,yemiyo.ya da kiyamiyorum mu ne.ama milletin emektar makinalar mis gibi calisiyo,benimkine noluyo bilmiyorum.teknolojik aletlerle her zaman bi kavga halindeyim.bu cocuklugumdan beri boyle. 3 yasindayken falan kasetcalara 2 kaseti ustuste koyup kapatmaya calisirmisim,kapanmayinca tekmeleyip dovermisim.kirmisim oyle bikactanesini afdslgfksgdkhs
iste bu mevzudan dolayi bi sure annemin komputirina dadanmis olmamdan kelli turkce karaktersiz itici yazilar yaziciim.

-yoksa siz de film baslamadan misir patlagini bitirenlerden misiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder