24.5.09

-melekler ve şeytanlar'ı bi kere izleyip doyamadım ikinci kere izledim.
olum çok güzel yapmışlar.
bi de resim ya da heykel bölümünde okuma uktesi kabardı içimde.
sonra eskisi gibi düşünüp 'çok sabır işi ya.kafayı yerdim zaten' diyerek avuttum kendimi.

-babamla maç izliyoduk,üstüme picimalarımı giymek için içeri gitmişken bilgisayara takıldım şöyle bi.takıldımı da takılıyo insan meraklıları bilirler.
bi 5 dakka geçti aradan,babam odama geldi bastı beni pisinin karşısında.sonra gel pisi pisi.
trip attı 'al kıçına sok o bilgisayarı' dedi dsfhşklhghşljghfdl
sonra öptüm barıştık ama ceza olarak meyveleri ben soydum.
seviyorum bu adamı.

-şunu farkettim: benim izlediğim galatasaray maçlarında gassiriy hep yeniliyoğr.
bu tespitimi ortaya koyup arkasından dedim ki 'valla izlemiycem bidaa'
babam 'git bakiyim bi içeri,bakalım 5 dakkada bişey değişcek mi sen yokken.'
kobay psikolojimi de yanıma alıp içeri kaçtım.
ama; mission failed.
gelmişken yine pisiye takıldım,zaman geçti tabi yine,5 dakka oldu 15.
babam yine geldi:
-ulan bi git dedik yarım saat oldu kelle.
-jflgdlfjkghlşdshgljkhklfd noldu var mı bi değişiklik bari?
-yok ya yok hiçbişey.
-hıhahağığıığğ
-seni var ya...top ol top.
-tamam baba sen de sdjlhşsgdsl
of ya<3

-dostum hayalimdeki elbiseyi buldum lan.valla.
öyle kimsenin 'hayalindeki' olcak gibi bişeyle alakası yok aslında ama
ofçokgüzel.2 gündür aşk yaşıyoruz kendisiylen.
karpuz kollu,düğmeli böyle,gece mavisi-siyah pötikareli.

bi de baba bilgisayarından ötürü türkçe karakterlere kavuştum şimdilik.
hadi gene iyiyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder