10.5.09

oldies.

hayatta anlayamadığım bi yığın şeyin arasında bişey var ki gerçekten çözemiyorum:
tesadüfler.
ama aynı yerde oturduğun insanla sokakta karşılaşmak,ne biliyim taksimde sadece tanıdığın 'birisine' rastlamaktan bahsetmiyorum.
annemlerin üniversiteden arkadaşlarıyla buluşmalarındaydım iki gündür.(hardcore domestik bi haftasonu geçirdim.)
hepsi tanıştıklarında 18 yaşındalarmış şimdi nerdeyse 50 olucaklar,insan bi garip oluyo.
filinta gibi 'oğlanlar' -afagjsdfagf- kabak kafa modasına uymuş,göbüşlü,tontik,yumuk gözlü,babacan,zengin doktor amcalar olmuşlar.
zamanının ekoseli uzun yün etekli ,beyaz çoraplı,biraz inek gülden'leri,pervin'leri,bahar'ları,zeynep'leri,betül'leri de 'kim daha genç görünüyomuş, kim zayıflamış, kim semirmiş' çekişmesine giren anneler,hanımteyzeler.
-ay bu kız aynı senin kopyan bahaaaaar ama valla senden güzel.
-selahattin zaten çok fırlamaydı canım haaağh hah hah.
-feysbukta ankara tıp '84 diye grup açıcam ben ordan haberleşiriz.
-kırkından sonra azanı teneşir paklar hohhohhoh.
-kimler boşandı şimdi?
-sizin sınıf iyi gezmiş ha biz hep inekledik.
gibi cümleler havada uçuştu.
'lan bizde mi böyle olcaz' diye geçiyo insanın içinden.
olcaz tabi ne sandım.
burası böyle.konudan saptım yine.ne diyoduk,tesadüfler.
-şimdi o amcalardan biri(murat olsun mesela) hemen hemen 30 senedir ilk defa görüldü,sabah kahvaltı edildi...
akşamüstü 5te biz ordan çıktık,(o amcalar 4 gibi çıkmışlardı),saat 6 sularında biz caddebostan sahilindeydik.karşıdan şapkalı şortlu koşan bi amca şapkasını çıkarıp yanımıza geldi 'aaa ne tesadüf yıaaa daha az önce beraberdik hahhahhah' diye.kendisi murat amcanın ta kendisi.

bi de şu tarafı var olayın,bu eski arkadaşla sabah hiç görüşülmemiş olsaydı,yine en son 30 yıl önce görülmüş olsaydı,yanımızdan çok büyük ihtimalle geçip gidicekti patpatpat koşan 'sportif orta yaş amcaları'ndan herhangi biri gibi.hoop baybay 30 sene.
ordan aynı anda geçiyo olmak çok ilginç geliyör bana ne derseniz deyin.

70'ler fışkırmakta:)

-bi başka olay da şu:yıldız diye bi kız var,deviantarttan tanıştık,feysbuk msn bilmemne arada konuşmuşluğumuz vardı ama hiç görüşmemiştik yüzyüze.küçükbeyoğlunda çakırkeyif haldeyken oldu ilk gerçek tanışmamız.baktım yanıma biri geliyo 'kim bu ya. aaaaa yıldıııız?' gibi bi karambolle tanıştık kızla.yani koca taksimde koca bi cuma günü,bi o saat mi, bi orası mı kaldı?
koca bi günü bırak,bi saat içinde bile 3600 saniye mi var öyle bişey,o kadar saniye içinden sadece 2 saniyeyi tutturmak falan.ayrıca ne biliyim arkam da dönük olabilirdi.FALAN.
evren resmen oyun oynuyo lan.deyyus.

deyyus demişken,
dEUS-nothing really ends
shawn colvin-sunny came home
bi de
3-11 porter-surround me with your love dinleyin derim ben.
öperim bi de.iyigeceleryedicüceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder