19.2.11

-new york tamam çılgın hoş şahane iyi güzel de,oolum nası bi soğuk ama nası bi soğuk.
dışarı aşırı zaruri olmadıkça çıkasımız yok bi kere net.çıktın mı da eskimo gibi giyinceksin,insan ona üşeniyo bi kere.10 dakkada giyiniyosan oluyo 20 dakka,üstüne bi de kolunu kapatamıyosun,tabi ki penguen modu kaçınılmaz.bi elbise bi sandaletle sokağa çıktığımız günlerin özlemiyle yanıyor tutuşuyor ve donuyoruz.

-oda arkadaşım samantha ve sweetheart'ı joe yanıbaşımda birbirlerine sevimlilik yapıp kucak kucağa film izledikçe,efendime söyliyim kakara kikiri şakalaştıkça,mesela sam peluş pandayla joe'yu dövüp sonra üstüne atlayıp gıdıklayıp çeşitli sevimli çizgifilmvari eğlenceli görüntüler ortaya çıktıkça sevgilime olan özlemim 'ben sıkıldım,bi empayırsteytse çıkıp geleyim' diyor ve ordan bidaha da hiç inmiyor.

-ikinci elciden 20 dolara paten buldum,baharı iple çekiyor ben.bu karda buzda kaydığımı düşünsene.

-yatağım çok yüksek,uyumaya gitmiyorum da,'çıkıyorum.' kızlara 'i'm so fucking fed up of climbing this bed every day' dedim de,güldüler baya.bu conilerin arpası fazla geliyo dana gibi uzuyolar ortalamaya abanıyolar üstelik,kahrısını biz çekiyoruz.ha bi de,artık bütün türkçe argo lügatına hakimler,mesela geçen gece odada yoktum,irma'dan mesaj geldi: orospu.
baya eğlendim.aslında videoları var o sürecin ama koymam feysbukmeysbuk,ayıp.

-hotel chelsea'yi de dibinden gördüm ya,tamam.
önünden geçene kadar bi hayal girdabına kapıldım,jimi hendrixler jim morrisonlar dolanıyodu sanki içerde,pink floyd üyeleri kafayı çekip kahkaha krizlerine giriyor,sid vicious sevgilisini bıçaklamadan önceki son bikaç sevişgen saatini geçiriyor,andy warhol kısa filminin bi parçasını çekiyor ya da halüsinasyon görüyor,leonard cohen janis joplin'i götürüyodu falan.'hey gidi' dedim.

-henüz 21 olmayan bıdıklar olarak,dün bi irish pub bulduk kimlik sormayan.aman o nası keyif.
cappucinoya benzeyen tipsiz irlanda birasından 2 tane götürüp iki de viski şatladım,hoppaağ.
bi de o klasik retro jukebox yok mudur,ondan vardı,nası bi moda girmek.aaay laaav rakın rool soputınadıdaayminıjubaksbeybe'du o an fon müziği.tabi biz onu seçmedik.klişem olan when the levee breaks'e abandım ama önce bi,affetmem.
devamını diliyoruz.
ha bi de,21 olayım da sonra burda kalayım ben ya,bugün arkadaşım anlattı,türkiye artık 24 oldu ya,olum babylona bile almıyolar dedi.halimi düşünün,eskiden herhaftasonu taksimin altınıüstüne getiren ben,bi dönücem nah içmek orda burda.ne the wall kaldı,ne küçükbeyoğlu,ne karga ne bilmemne.ebenizin amı hepinizin.doğumgünümüzü falan mekdanılsta kutlar,sevgilimizle de muhallebicide limonata kılıklı tang içeriz artık.hakkaten düşündükçe ağır küfür ediyorum.baya sövüyorum öyle böyle değil.
oha bi dakka,peki ya tüneldeki merdivenler?
biri bana bunu da açıklasın.

-uykum gelmiş,gideyim ben.

1 yorum:

  1. Selam. Bloğunu beğenerek ve hatta yazılarına bayılarak takip ediyorum bir süredir. Herkesin AKP'ye haklı nefretini paylaşıyorum zira ben de nefret ediyorum ancak atlanılan önemli bir detay var. 24 yaş altındakiler içki içmesin değil yasak, eğer bir içki markası sponsor olursa o mekana 24 yaşın altındaki kişiler giremez diye bir yasak var. Yani örneğin Miller sponsorsa o konsere ya da etkinliğe 23 yaşında biri giremiyor. Bu da mekanların tercihi aslında, isterse alkol markası sponsor yerine Converse'i sponsor yapar vb. Ha mantıklı mı sence dersen bence mantıklı değil ama çarpıtıldığı gibi de 23 yaşında biri artık mekana giremez,merdivende içemez, takla atamaz, göz kırpamaz, 24 yaşın altındakiler ölsün diye bir durum yok. Ben sıkılmam okurum dersen de link burada: http://www.tapdk.gov.tr/soru_cevap.asp

    YanıtlaSil