25.5.10

yıldızı çabuk sönen popçu gibin şeyler.

bi gün mikrofonu büyük bi heyecanla takıp yaklaşık 1,5 saat boyunca şarkılar söyleyip kaydetmiştim, daha sonra hepsini bir arada dinleme umuduyla söyleyip söyleyip köşeye atmıştım.ama nasıl da bi neşe var,gaz var.duşta söylemekten de coşkulu bi durumdu.1 buçuk saatin sonunda büyük bi heyecanla albümü açtım,ama ses yok.bütün ses ayarlarına abandım,media player'ı tekrar tekrar kapatıp açtım nafile.(hayır,a'ya şapka koymayacağım)
e noldu o bi buçuk saate,o kadar sese?
neden olduğu konusunda gerçekten hiç bir fikrim yok,mikrofon şu an bile düzgün çalışıyor ama o günkü tantananın gizemini çözemedim ben hiç.
sonra bi daha da şarkı söylemedim mikrofona,kaydetmedim de.
hevesimi ağzıma tıkan sevgili teknolojik aletler grubum umarım mutludurlar.(ya da 'mutlulardır')
evet,öyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder