27.5.10

bi sözümü kesme işte.

-şimdi bu suyu sıkılasıca laymvayr'da bişey aratıyosun ya,bilinmedik bişey pek,ne biliyim içinde 'lover' ya da 'fly' kelimesi falan geçiyo ya da şarkının adı sadece ondan oluşuyo da olabilir,yazıyosun search bölümüne,önüne zirilyon tane şey geliyo,ama bişeyin hepsi ama hepsi mi yok arenbi yok rep yok bilimum amerikan gengsta müziği olur. ya da şey var,bişey ararken başka bişey çıkıyo ismi ilgini çekiyo diyosun 'bu neymiş bakim bi'.tabi ki sonuç yine aynı.çok ısrarcı ama öyle böyle değil.Brazzaville yazınca nasıl Jay-z çıkabilir ya nedir bunu mantığı? ağdaki bütün gençliğe bildiğin küfür ediyosun 'tığallamyeaa' şeklinde başlayarak.

-şey oluyo,lisede deli gibi salyan akarak beatles falan dinlediğin ergenlik dönemi ekürin,uzun süre görüşmemenizin ardından olan görüşmenizde sana 'hala mı doors ya ehiehi' diyosa bu oldukça ironik,saçma ve dejenerik,trajikomik,alerjik,antihistaminik,jeolojik,tiptronik (....diye gider) bişeydir.karşındaki insana mı yan kendi kendine 'harbi lan.' tribi mi yaşa sen karar ver.
bi dakka lan.
tabi ki HALA DOORS.ne sandın bilader.

-çocuğuna böyle gudik gudik isimler koyan ebeveynlere kılım.
bi arkadaş anlattı,dersanelerinde bi çocuk varmış adı DOLAR.zaten çocuk bunalımdadır yani bu durumdan kelli,bi gün bu zavallı gınalı guzum merdivenden düşmüş.
bir götüboklu velet tutup da yardım etmemiş çocuğa,hocalar da dahil (evet.) bütün dersane ahalisi 'muhahahahahahahaha dolar düştü zuhahahaha lol lol lol yıhyıhyıh vassaaap' şeklinde anıra anıra gülmüşler.hayır düşün bi o psikolojisini o zavallımın.eve bi koşu gider anayıbabayı kulaklarından tavana asarım.

-Kalabalık gruplarda illa bi boy muhabbeti açılır.En sevdiğim olgu da,boyu 2 metreden hallice olan erkek ya da 1.80lik dişi karakterlerin 'ben ilkokuldayken sınıfın en kısasıydım ya' demesidir.akabinde hızını alamayıp devam eder deyyus.'çok kısaydım işte,sonra bi yaz birden attım,sonra okula başladım herkes şok oldu.'
HADİ YA?!
öyle efsane bi yaz tatili var evet 'bütün kısaların felaket boy attığı'
ben o yaz nerdeymişim arada bunu sorarım kendime.haziranda denize dalıp eylüle kadar çıkmayı unutmuşum o arada herkes uzamış mı,yoksa farkında olmadan dondurulmuşum ya da kavanoza falan mı konulmuşum,ya da truman show kafasında bişey,bütün uzunlar beni izliyo 'zıhahaha bıdık yavrum nasıl da mutlu bak bak tipe bak ay yerim ben seni bibuçukluk çitlembik'
(hop lan,bi buçuk değilim ben,biratmış o.bir atmışım,bir atmışım ki,anca o kadar atmışım.sonunda yine biratmışım.yani.neyseğşte.)
bodur tavuk her zaman piliçtir derler,çok inanırım ahdhgskjf hepiniz yaşlancaksınız.
ama ben şimdi yüzonsekiz seksen boyunda olsam bunları yazabilir miydim,hağğyıır.

-Gelelim çok kibar türk erkeklerine.Lan oğlum,bi olay anlatırken 'kadın' dedikten sonra onu 'bayan' diye düzeltmeye kasıyosunuz da(ki onu da anlamam zaten çok kıl olduğum bişey),
hayatınızın geri kalanında neden 'çok bilmemne karı lan zuhaha,karının gideri var nıhaha,karı 2 puan vermedi ımıagoğyim' diye yardırıyosunuz? Kendinize gelmezseniz ben oraya geliyorum.

-En yakın hissettiğim atasözlerinden biri de 'terzi söküğünü dikemez'dir.
Anne doktor,baba doktor,ben ölüyorum.
Abartısız 1 aydır dede gibi öksürüyorum,etrafimdakilerin söylemlerine göre bronşlar ayvayı yemiş,gece öksürük komalarına falan giriliyor,anneme sorsan 'sıcak suya bal koy karabiber koy bıdıbıdı'. E tamam,bunu ben içgüdüsel olarak da buluyorum zaten.
Anne ilaç al nolur gelirken diyorum,hanım eve bi geliyo, '-E ilaç?' '-Aaay unuttum işte ya,sıcak su iç sıcak su,senin bu psikolojik.'
BENİM BU PSİKOLOJİK,olay bu kadarcık.
toplayıp bu.
Milletin annesi komalara giriyo iki terledi iki aksırdı tıksırdı diye, 'aaay kalk kalk kalk doktora gidiyoruz ay metiiin ölüyo çocuk' şeklinde,ben de bağışıklığımı güçlendiriyorum,en birinci benim.iyidir iyi.

-ismail yk'ya çok saydırıyoruz da,'hellooğ mayneymiz ramiz,aylavyu' demek için yüzonsekizseksen fırın ekmek yemesi gereken apaçi modeline gayet doğru bir şekilde 'feysbuk' dedirten o'dur.yürü be ismail.in ismail we trust.

-nihat doğan'ı çok seviyorum ben,canım benim.
bak şimdi,kurduğu şu cümleye bak,gel de sevme:
'avatar'ı tam dokuz kere izledim,anladığım kadarıyla olay uzayda geçiyor.'
nihat'ıma dokunan karşısında beni bulur.nihat macto o.

-küçükken biz spice girls'cülük oynardık da,erkekler niye backstreet boys'culuk falan oynamazlardı? arada buna takılırım.

-peki sizde de şu kafa var mı ki: kışın soğuklu moğuklu rüzgarlı yağmurlu günlerde radiohead(bikaç istisna şarkısı var) devics ,portishead gibi ruh çöküntüsü şeyler eşliğinde otobüs camındaki yağmur damlalarını izleyerek eski sevgilinizi ne kadar özlediğiniz gibi iç karartıcı şeyler düşünüp 'böhüböhüü' modunda seyredip güneş azıcık yüzünü gösterdiğinde aniden optimist şeyler dinlemeye başlıyo musunuz? öyle bi tribe sahibim.
yazın bi optimistic gidiyo,bi idioteque falan,hah bi de paranoidandroid.temmuz sıcağında street spirit falan dinlenmez mesela,ya da bi pyramid song.hele devics dinlediğini düşünsene sıcaktan tüterken.denedim valla olmuyo,kalp çarpıntısı yapıyo.
ama pink floyd hem yaz hem kış mesela.

-giderayak:
lost iyki de bitmiş,oh.

hadi bana gıcık olun.

7 yorum:

  1. nihat doğan'ın demecinin kaynağı ne?

    YanıtlaSil
  2. biraz araştırırsan bulursun şu sıralar her yerde bu cümle.

    YanıtlaSil
  3. 9 kere izlediğini biliyorum da "anladığım kadarıyla olay uzayda geçiyor" cümlesini google'da arattım ve sadece bu blog çıktı :)

    YanıtlaSil
  4. o zaman twitter ve facebook'u bi karıştır derim.ben de kafamdan atmadım zaten,onların yalancısıyım.

    YanıtlaSil
  5. hem neden bu kadar üstüm geldin ki? akraba ya da arkadaş falan mısınız:)

    YanıtlaSil
  6. Nihat Doğan, James Cameron'ın hasılat rekortmeni filmini tam dokuz kez izlediğini açıkladı. Avatar'ın üç boyutlu filmlerde seyircinin taktığı gözlük olmadan izlediği yönündeki iddiaları da cevaplayan Doğan, "Aslında ben o filmi tam 9 kez izledim. Tabii böyle olunca insan bildiği sahnelerde gözlüğünü de çıkarıyor. Bir de o esnada kız arkadaşıma su da vermiş olabilirim. Yani 1-2 dakikalık bir durum. Sanırım beni gören kişi de o ana denk gelmiş" şeklinde yanıtladı. Asdshjdsgagdha ahanda tam olarak böyle demiş ulu bilge nihat doğan:D

    YanıtlaSil
  7. ulu bilge tanımlamasını tuttum nihat doğan için:D
    ikincisi evet kaynaklar böyle diyor ama twitter ve facebook 'ta entryde geçen cümle dolanıyor.ben onların yalancısıyım ve aslında bu şekilde yazmak daha eğlenceli.yanlışsa söyle adsız.

    YanıtlaSil