3.4.10

regretina.

şimdi burası günlük maiyetinde olduğundan,bence salaklıklarımı,üzüntülerimi vesaireyi de yazabilirim.(vesaireyi v.s diye kısaltmayan başka insan da bulamazsınız.)
dengesiz kafa yapısıyla ün salmış olan ben,çok sevdiğim iamx'in geleceğini duyunca hobarey moduna geçmiştim.okulda falan 'ayemeks geliyomuş oülüüüüm' şeklinde gözlerimi pörtletiyordum millete.
2-3 nisan'da,cuma ya da cumartesi hangisi olursa babylon'da,saat 23.30da görüşmek üzereydi.
öyleydi.

lakin olmadı.cuma arkadaşım geldi,gidesimiz gelmedi.ben de koca haftanın yükü altında ezildiğim için delicesine yorgundum.geyik yapıp uyuduk.

peki ya cumartesiye noldu?
ne cuma gibi mübarekti cumartesi,ne perşembe gibi perişan.çarşamba çarşafa dolanadursun,salı gibi sallanmıyordu bile.pazartesi de sendromuyla başbaşa, çok uzaklardaydı.
cumartesiyi dışladılar.
güzel olabilirdi.
bütün gün mayışan ben,o kadar heyecanlanmış olmama rağmen gitmek gibi bi planım yokken,akşamın 10unda birden alakasız bi şekilde gaza gelip 'hadihoppaaaahemençıkarımkievdenvihiiiiii' haline büründüm.
hemen emeseni açtım,millete sarkıntılık ettim hadi gel,hadi 10 dakkaya çıkalım,güzel olcak güzel hadi.. bilmemne.
biri gebzede çıktı,öbürünün parası yoktu(gerçi benim de yoktu annemden çeşitli katakulliyle almayı planlamıştım.çok sevgili babam paramı yatırmadığı için anneme 1nisandaki doğumgünü için hediye bile alamadım,neyse.) öbürü ders çalışıyordu,biri cevap vermedi,öbürü eve yeni dönmüştü,öbürü iamx'i çok severdi ve parası da vardı ama arkadaşıyla beraber bi arkadaşlarının evindelerdi,nasıl çıksındı.karşılıklı duygusal anlar yaşandı bu şekilde.sonuç olarak,anlık heyecanımı alıp,bi bardak suyla beraber yuttum.aç karna.midem delinsin falan,hakediyorum.
bi tanesi aynen şöyle dedi 'ama bidahakine bi gün önceden hadi hiç olmadı BİKAÇ SAAT öncesinden haber ver olur mu?!'.
haksız mı? tabi ki haklı.
oturuyorum ben de işte.çay falan.
güzel ya böyle de.hayat güzel.
konser de güzel olabilecekken,hatta kafam da, güzel ola ola ev güzel.çay güzel.
e tamam.
bunun üstüne iamx dinlenmez.ben de The XX dinliyorum.
alın siz de dinleyin.
bana da geçmiş olsun.
-amaan,geçen sene de gelmişler,seneye bidaha gelirler bence.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder