16.4.10

nisan ortası coşkusu gibi.

az kaldı az.geliyo yaz.yakında da başlar kiraz.falan dkjfhf
havaların akşamları soğuk olmasına kıl olsam da 3 gün önceki depresif halimden arınığım dünden beri.balkona da salıncak kurduk üzerinize afiyet,sezonu açtık,havam yerinde,kendimi attım dışarı.summertime falan çalıyo en doris day'inden bi de.yani biraz da şöyle,depresifken daha çok üşüyorum,neşeliyken de ateşlipiliç o-la-laağ.bilmiyorum size de oluyo mu.
mumlar yaktım,şarap bile içerim birazdan.bu ne bohemyeaağ.
yarın ehliyet sınavına giriyorum üşenmeyip o belgeleri topladım gittim kayıt oldum sınav zamanına bile geldim ya helal olsun.koşarak peru'ya bile giderim.
geçmiş soruları deşiyorum.
siz o sırada şunu dinleyin madem:
aslında bence biliyosunuzdur trainspotting'ten ama shuffle'dan pörtledi,özlediğim bi şarkıymış.
lou reed'den gelsin perfect day.yaşasın lou,yaşasın velvet underground.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder