18.4.10

herkes iyi mi?

evet çok şükür bilincimiz hala yerinde dün geceden sonra.
halbuki akşam saat 9'a kadar sooon derece miskin,mayışık,tişört-tayt ve xxxl,saçma ve çirkin bi kapşonlunun içinde kaybolur vaziyetteydim.çay içip uyukluyodum falan.
bilincimi kaybetmiş halde rüyadan rüyaya koşarken,led zeppelin'den bangırbangır moby dick çalan telefonumun çılgın sesiyle panik içinde uyandım.
telefondaki ciyak ciyak kız, 'cocobooo nerdesiiiiiğn bee?!' diyerek bana kafamı tekrar yastığa koyma şansını asla vermedi.asker gibi ayağa dikildim.bi de telefonu çalarken sessize alamamak gibi bi durumum söz konusu.eskiden nokyam vardı ne güzeldi,o yapardı öyle.neyse.
aynaya baktığımda picasso'nun elinden çıkmış gibiydim.
bu ne lan? ve benzeri şeklinde küfrederekten hazırlanmaya başladım.
evden çıktığımda saat 11'i çeyrek geçiyodu.bu da kişisel rekorumdur.
yol boyunca esnedim.ama plan bombaydı.kesin eğleniceğimi bilmesem hayatta kimse çıkaramazdı beni o yataktan.
buraya kadar yeterince uzattım zaten,o zaman rotamızın neresi olduğunu söylüyorum:
GAY BAR! aynen.
saçma barlarda hiç eğlenmem ama dün gece gerçekten bi acayipti.hatta en çok ben eğlendim.
tabi bu arada trainspotting'ten fırlamış tipli(asker traşı saçlı,atletli,piyırsinkli)lezbiyen teyzeler tarafından tacize uğramadık desem o da olmaz.baya hoşlarına gitti tabi 20lik pıtı pıtı tipler.napsınlar.'ay ne tatlı şeysin sen öyle' 'ay şuna bak çıtır ayol' şeklinde sevecen cümlelere maruz kaldık.tabi sadece sözlü ilgiyle sınırlı kalmadılar.neyse.geçelim orayı şimdi.

ortada 30 cm topuklu,pullu elbiseli özünde erkek lady gaga reprodüksiyonları dolanadursun,
barın üstüne gümüş rengi donlu simli vücutlu porselen kaslı amcalar geldi 3 tane.ortadaki gözlüksüz,iki yandaki gözlüklü.gözlüksüz adamı atsan diğer ikisi tam bi cankan olurlar.
o bi hareketler bişeyler,allahım o bikini bölgesindeki traşlanmış tüy belirtileri,pullu boxer'ların içinden çıkan leoparlı slip donlar,vahşi tavırlar falan.tam bi görsel şölen.(şinanay!!)

ben böyle konuşuyorum da,ilerleyen saatlerde biz de bara çıkıp dans etmedik mi?
tabiki ettik.
evet ettik nolcak.çok da güzeldi.
o zaman bırakın beyninizde canlandırmayı da,gözlerinizle görün bakalım.
mekanın adı XLarge,sanırım nil karaibrahimgilin mekanıymış.güzel yer ama cidden.saçmalamak ve dağıtmak isteyenlere tavsiye ederim.of köşe yazarı ağzı yaptım burda rahatsız oldum.

bu arada ben elimde fotoğraf makinasıyla gezerken rastgele sağı solu da çektim,fotoğrafları isteyen bikaç kişi oldu,mail adreslerini aldım ben de.bi tanesinin mail adresi geceye ait komik şeylerden bitanesi.
MaGma_mAhMuT!!!
öl.fotoğrafların da flu çıkmış zaten.dskjfhlf




en öndeki tipi kes.meğersem herkes ne saçma kafalar yaşıyomuş aneaağğm.

cem yılmaz'ın uçak-krema-kabin ekibi esprisine dönüş olmuş burda çaktırmadan.

adam bildiğin 'güzeldi'.
FREAK!!


işte böyle.iyiyiz iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder