12.10.09

aslında uyumam lazım.

-cumartesi gecesi liferoof'ta coldplay tribute vardı görmüşsünüzdür afişleri falan.
bi heyecan bi merak gittik ama ben fazla havaya giremedim nedense.hani aynısının radiohead halinde nasıl gereksiz bi radiohead gelmişcesine gaz durumdaydım,bunda da bi o kadar umursamaz haldeydim sanki banttan çalınıyomuş gibi.öyle bi nedensizlik.zaten bu aralar gereğinden fazla nötralizeyim,o aşırı tepkiler insanı ben gitti donuk bi manyak geldi.çözemiyorum.bir ben var benden içeri.bir ben var yeniçeri.çeri domates.falan.böyle uzar gider.
sonuç olarak kafamı evden çıkardım mı? evet.
sevdiğim insanların içinden iki tanesiyle eğlendim mi? o da evet.
e tamam o zaman.
ama o insanlar ki(konu açılmışken şikayet etmeden geçemem) nasıl bir miskinler,üzüm üzüme baka baka kararmış ya da tencere kapağını bulmuş,ama bi şekilde üşengeçlik kombosu olmuşlar
zorla söktüm evden ikisini de.bahanelerini ağzına tıktım daha minik,kavruk olanının.tyler ve cyder olarak ifşa ediyor ve bu üste gitmeceyi burda kesiyorum.güzel akşamdı.
olum o değil de,adamın biriyle sandalye muhabbetine girdik hemen akabinde adam ani giriş yaptı duruma 'arkadaşlara üç biraaa!' şeklinde.hala böyle adamlar olması ne hoş.tam bi dayı tipi vardı adamda.ama bekar böyle,hayta,sevimli dayı.
aaaa,asıl henüz içeri girmeden güldüğümüz bomba olaya gelelim.
vestiyerin önünde bekliyoruz,ama içerde bi gerginlik,homurdanıyolar birbirlerine adamlar.'ay hakaaan bırak tamam yaa' diyen kokonacıklar,kulaklarından duman çıkan ejderha badigard,bi kaos.adamlar vestiyere verdikleri üç lirayı geri istiyolar.sebebe gelince: (capslock yardırmalıyım) ADAM COLDPLAY BAYA GELDİ SANMIŞ fdjhfjdkhgjfdkhgkjdf
coldplay gelmiş ve apartman dairesi kadar yerde çıkıyo evet.bi de 20 lira.
yazık.bak işte gerçek coldplay fanı bu.gözü görmemiş ki başka şey.dkdsfhkdsfj

-ya annem grip ve topaç almış bugün kendine,çocuk gibi bütün akşam topaç oynadı evde.bana da soruyo bi yandan coşkuyla,'sen çevirebiliyo musun?'
çocuklar gibi şen.burnunu çekiyo bi de,pembe pijamalar falan.allahım nasıl şirin.yenir böyle anne.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder