7.10.09

bu aralar öyle anlatılası ilginç şeyler yaşamıyorum.
ya da kafamdan gerçeküstü manyak şeyler geçmiyo.
ama bugün öyle saçmasapan bi durumda kaldım ki bence bunu bilmelisiniz.

minibüse bindim oturdum.beş dakka sonra yanıma bi herif oturdu.
'bi öğrenci uzatır mısınız' dedim ve arkama yaslandım.
aradan yemin ederim daha bi dakka bile geçmeden şöyle sordu yanımdaki denyo:
-öğrenci misiniz? (bi de bunların saygı durumu var böyle sdkjfhkjds)
-öğrenciyim??
-nerde?
-neden soruyosun anlamadım?
-(burda bi duymamazlıktan geliş söz konusu) ne okuyosun?
-moda tasarımı!!
-muhasebe mi?
-.....

daha fazla dayanamayıp kulaklığımı taktım.
sonra da yaşlı bi teyze bindi minibüse.
saygılı denyo ona yer vermek için yanımdan ayrıldı.
canım teyzecik agucuk gugucuk.

3 yorum:

  1. naber? ben aslısu türkmen serbest muhasebecilikle ugrasiyorum ya sen.OPGOFPOD

    YanıtlaSil
  2. abi benim muhasebeci olduğumu düşünsene.ciddi falan böyle. skjdfhjsdhf

    YanıtlaSil