10.9.09

mimtaz 2.

öncelikle beni mimleyen sevgili Kare Bisküvi'ye teşekkür ederim.(kare bisküvi diyince aklıma o kahverengi kakaolu bisküviler gelir sdkjhjsk(kakaolu bisküviler zaten kahverengi olur da)
kreativ bir blogger olduğumu bilmiyordum,egolandım skdhskjhdfkj
bu mimin bazı sorumlulukları varmış.bakalım nelermiş.

1-Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

2-Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.

http://karebiskuvi.blogspot.com/

3-Ödülün logosunu yayınlayın

4-7yaratıcı blogger ı ödüllendirin

5-7 blogun linkini yayınlayın

midye dolma canavari

lasombra

necemb

bin şu taksiye bağartma adamı!

tyler dördın

buraya ciddi bir isim bulmak lazım gelir

jülide

6-Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.

ettimki.

7-Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

bunu daha önce de yaptım ama 7 şey daha elbet bulabilirim.

-3 gün önce 2 yeni insanla tanıştım.2si de çok şeker ve 3 gündür birlikteyiz.halbuki başta bütün olay '-sinemaya gidiyoruz gelsene.-oluur hem artık görüşelim yani.'ydi.bu da ne kadar over spontan bi insan olduğumu gösteriyor.kendime gülüyorum.neyse.iyiyim iyi.

-cin çağırmayı denedim,gelmiyor.

-tırnaklarım şimdi lacivert.

-şu sıralar öğrenci evi olanları çok kıskanıyorum ve bi eve çıkmak istiyorum.

-bezelyeleri delip kolye yapabilirim bence.

-bu aralar yağmurda havuza girmek istiyorum.

-dün gece çabuk kafayı bulmak için birayı çok hızlı içtim,ama elime geçen tek şey karnımın güm diye şişmesi oldu.içtiğimle kaldım.uzanıp geçmesini bekledim.

eveet,böyle.yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.

1 yorum:

  1. oh oh 2 kere kreativ blogger oldum. değmeyin keyfime :)
    o değil de gel benim kızım ol bonita ya. valla bak gel sen, midye dolma vericem sana söz.

    YanıtlaSil