24.9.09

indigo.

bugün resim yapmaya başladığımda indigo mavi inanılmaz lezzetli geldi.
tuvale de mavi abandıktan sonra kendisini terkederek başka 'mavi' şeyler yaptım.
anneannemin diktiği bi gecelik vardı evde eski.buz mavisi.
yakalarını örmüş falan.ipleri sökülmüşmüş diye annem atmak üzereydi onu.atılır mı lan hiç.
ben evlatlık aldım kendisini ve uğraşıcak şey bulduğum için sevinerek boya dolabıma daldım.çok seviyorum.
annem manzara karşısında aklını kaybetmeyecek olsa küveti boya doldurup içine atlıycam o derece sjdhsfjsdjsfh.o kankalarıyla yeniden buluşan çocuklar var ya master card reklamında,o dansı yapıcam.onlar da deli gibi şirinler zaten,o da ayrı konu.
biraz gözlere hitap edelim.
bu kedicik henüz yarım.çeyrek bile değil hatta.kafamdaki görüntüsünden çok uzakta.iyi bir çocuk olursanız bitmişini bile görebilirsiniz.
sevgili indigo mavi bandanam.o da bu mavi günün bi parçası.aylavit.
işte söz konusu küvet.ve boyalı su.tabi anne gelmeden bunların hepsi ortadan kalkıcak.
söz konusu elbisenin yapım aşamaları.dedim degrade yapayım.nasıl da eğlendim belli değil.oh mis.

space(L)

2 yorum: