28.9.09

fandımentılz of feaşın dizağğyn.

eveet.sek sek sekerek kapıdan girdiğim bir 'okulun ilk günü'ydü bu pazartesi.uzun zamandır geçirdiğim en hareketli pazartesi olması da cabası.
sırt çantalarımız olsa yeniden buluşan kankalar dansı yapıcaktık,o şekil bi cıvıklık,bi kelebekvari haller.
güzeldi hoştu.hayatta ineklemesi uzaklar uzağı bir ihtimal olan ben,kırtasiye manyağı oldum.allllaaaağğ cetveeeğl,kartooğn,kaleeeem,defteeer,kraft kağıdıııı,boyağaa,fırçaaağ,markıııır şeklinde gözlerim dönerek çılgınca alışveriş yaptım.'uykusuz gecelere hazır olun' dedi hoca ve ben KORKMADIM.hah.
kesin bi yerden sonra gardım düşücek ama olsun,şimdilik zımba gibiyim.
hocalar bi de böyle artis artis terimlerle falan konuşuyo,aksan yapıyo böyle içimiz bi hoş oldu kjsdhkjsdhlsk
gümüşsuyu kampüsüne gelince,makinacılar tarafı;herkes 30 yaşında gibi lan.kara kara sakallı amcalar,gözlüklü sivilceli hayattan bezmiş teyzeler bunlar.müğendis ciddiyeti.arada bi yerlerde tatlı bişeyler(!) görür gibi olsam da.bi bizim sınıf tıfıl böyle cıvıl cıvıl.insan kendini acayip hissediyo(gerçi BİR tanecik erkek sineğimiz var sınıfımızda,o dururken biz dişiler garip hissetmeyelim bence.)ama atölyeler,o uzuun koridor,yayla gibi çizim masaları beni benden aldı.projeler canımı yesin.şu an ineğim.ama şu an.bence böyle de kalabilir,nasılsa hiç bi zaman ÇOKİNEK olmadım dsljfhdsljf
gideyim de 'proportions of human body' çalışayım.ovyea.fatih terim.

4 yorum:

  1. zeynep deniz efsanesi gerçek miymiş?! anlatıldığı kadar acımazsız mı yani? :D
    böle istediğini yaptırana kadar kan kustururmuş. beğenmediği projeleri hiç acımadan yırtıp atarmış fln.
    çok korkuorum o kadından.evet.itiraf.com sadasfsfs:D

    YanıtlaSil
  2. ben her gün taşkışlanın önünden geçiyorum.
    beni gör.
    ben seni göreyim.
    sana uf yavrum diye laf atayım.
    nese.
    sdölasşdsdüewiğdf

    YanıtlaSil
  3. sophie? ciddi misin ya? çok cici bi kadına benziyo ama biz çok sevdiik.dediğin gibi gelmedi hiç.eyvah eyvah.
    rainbow memories,gör beni,göreyim seni.ben gümüşsuyundayım amağ.ordan da geç.

    YanıtlaSil
  4. bilmiorumki. kadın bizim atölyede efsane olmuştu. bu sene kazanmış olan bi arkadaşım onun portfolyo kursuna gitmişti. orda duymuş zeynep deniz kendi istediklerini yaptırana kadar çok zorluyomuş. ama çizgileri istediği seviyeye geldiğinde öğrencilerini rahat bırakıomuş fln. kadın zaten fit'yi 1.likle bitirmiş tek türk.o kadar kaprisi olsun dimi:D
    bide kadın dans dersleri de veriomuş bi yerde.fotoğraflarını gördüm.bna da çok sevimli geldi.belki de sadece "efsane"dir :D

    YanıtlaSil