29.4.09

mayısmış.

nisan misan bitti,baya mayıs olucak 2 güne.
mayıs lan.
donuyorum ama ben.
kış resmen bitemedi bu yıl,başka bi taraftan da atmosfer hakkaten saçmaladı,e bok ettik zavallıyı.
aralık ayındaki saçmasapan pastırma sıcakları,teknik olarak baharın ortasında olmamıza rağmen lahana gibi kat kat yünlerin içine tıkılmak falan.apokalips ruulz.
ben bu soğuklardan fena halde sıkıldım lakin.yaz gelince de sıcaktan bunaldığımda 'ayy kış gelsiiğn' diycem,onu da biliyorum,ama işte.insanoğlu.
asık suratlı ,üşüyen ,lahana ben'i çizmek istedim.paint maint.


açık havadaki buena vista konserini donarak izlemek çok ironikti.(adamlar bu soğukta error verirler şeklinde bi espri geldi sağ tarafımdan.)gerçi söz konusu buena vista olduğundan bi süre sonra montu hırkayı fora edip tişörtle dans ettiğimi hatırlıyorum.o sırada sahnenin önünde kendimden geçiyodum,soğuk moğuk geçti tamamen bi süre.biletteki 'etkinlik alanına fotoğraf makinası ve kamera sokmak yasaktır' ibaresine karşın üstelik öyle kompakt mompakt değil baya eşşek kadar nikonuyla gezen insanlar gördüm.belki de görevlilerdir falan diye avuttum kendimi.
ben de benim çözünürlük harikası(!) nokiama kaldım. bi de ses kaydı derken biraz satisfiye (bu da yeni çıktı )oldum.
ayriyetten solist hatunun seksiliği hiç gözümden kaçmadı.aksanını sevsinler.
şimdi oturup dün yaşadığım şahanelikleri yazmaya çalışıcam,olmıycak,çünkü klasiktir aslında,belli anlar vardır,kafada döner kesintisiz ama bi türlü olup da cümlelere sığdıramazsın.yine öyle.
'ofçokgüzeldiiğ' diye tırnaklıyorum.
-dos gardenias'ı söylerken ağzımdan çıkanı kulağım duymadığı için çok pis detone olduğumu hissedip sustum,sadece dans ettim:D
-otoparktan çıkarken arabada grubun servisiyle yanyana geldik,hepsiyle karşılıklı öpücük yolladık,yok böyle bi tatlılık.hepsi dedem olsun :DD

-ha bi de,pi oraya stand kurmuş,9 milyonluk kokteyli 15 milyona satıyodu.çakaaaaal.
kazığımızı da yedik,ama olsun.helal olsun asdgajshdafjg.
-telefonumun usb kablocuğunu bulabilirsem bikaçtane fotoğraf atarım meybi.
buenas noches iiistanbuuul.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder