27.4.09

bu sefer hakkaten çok korktum.
sitede bi kız vardı,bikaç sene öncesine kadar baya iyi arkadaştık sürekli birlikte takılırdık...sonra böyle eğlence anlayışlarımız,muhabbetlerimiz,hoşumuza giden şeyler falan birbirinden hızla uzaklaşmaya başladı,bi bakmışız nerdeyse hiç görüşmüyoruz...
bu süre içinde biz koptukça bilakis annelerimiz birbiriyle daha iyi arkadaş oldular.
onların ayağına işte arada bi biraraya geliyoduk.herneyse,geçen gün beni aradı bu kız.
dedi ki: ya benim bilgisayar kafayı yedi de,sana geliyim mi?
iyi gel dedim,geldi.
oturduk,o bilgisayarın başında feysbuk alemlerinde kankalarıyla iletişirken ben de odamı topladım,biraz çizim yaptım onu bilgisayarla başbaşa bırakıp. derken aradan bi yarım saat geçti.
bu sırada fonda knives out vardı ki şöyle bir cümle işittim:
'yea ne sikik müziklerin var yeaa,hadi biraz da benimkilerden açalım'
!!??!??
duraksadım.
napıcaksın misafir.
biraz da onunkilerden açtı bunun üstüne.
1-yuğtupa girdi,
2-serdar ortaç yazdı büyük bi keyifle,
3-ismi lazım değil mi neydi öyle bi şarkı açtı(hakkaten ismi lazım değil zaten ajfkajgfdasf)
4-BAK BU ŞARKI ÇOK BABADIR dedi.
5-HII,BABAYMIŞ dedim.
ve muhtelif serdar ortaç şarkılarıyla devam etti.
korku dolu bi 1 saat geçirdim.
sonra gitti.
bu kadar.

3 yorum: