3.10.10


-
-önce eriği yedim yıkamadan,sonra fırça anneden.

-geçen gün otobüs şöförüne şaka mısın abi!!? diye bağırdım kapıyı üstüme kapattı diye.kulağımda kulaklık vardı,bişeyler söyledi ama duymadım.ne dedi kim bilir.

-eylül ve ekim'i hep karıştırıyorum.

-bana 'aaa bilmemkim senin arkadaşınmıış,beni tanıştırsana,ya da bana ayarlasana demeyin.öyle bişeyin olmayacağını biliyosunuz.arsız gibi 'ekler misiniz' naparsınız yapın,konuşun.bana ilişmeyin.

-okuldan eve dönüşlerde çok yalnızım,hele kışın daha bi melankolik.o yağmurlu camlar,kış müzikleri kafası,trafik ve insanı aptala çeviren,kafanı taşıyamama,düşürüp durma uykusu.bi de içerdekilerin hapşurukları vasıtasıyla yaydığı virüslere karşın açılamayan camların hüznü falan.

-bütün harçlığım şu lanet olası marker'lara gidiyor.sonra bi de kumaşçıda o marker'ların muhteşem renklerine denk düşen renkte kumaş bulmaya çalışıp bulamıyor,sinirleniyorum. beklentilerimi tavan seviyesine taşıyor şerefsizler.ama gel gör ki sürreal kumaşlar aradığım yer eminönü.işportalar,martı eti dönerciler falan.ironiler silsilesi dünya.

-ne okuduğumu soran taksici 'moda okuyorum' cevabım üstüne kalbime saplanan şu soruyu sordu, 'sen şimdi şu cemil ipekçi gibi falan mı olacaksın?'
'yok,onun gibi değil de..' diyip yutkundum ve sustum.

-şu formspring çok çılgın platform.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder