31.10.10

bazen rüyalarımı hatırlıyorum.

mfö'den mazhar ve özkan var,fuat yok.konser öncesi prova yapıyolar,ben de yanlarındayım,arkadaşmışız biz.çalıyo bunlar işte.sonra ben soruyorum 'fuat nerde ya?' mazhar çok atarlı,diyo ki 'yeaaa bıraksana onu yeaa.' olur mu ya diyorum,yılların mfö'süsünüz siz.'emeföö ne ya' diyo mazhar yine,öyle zampara isim mi olur.(ne alaka zampara ama) fuatın arkasından konuşuyo ikisi de,diyolar ki muhallebi çocuğu.biz artık daha sert çalıcaz.mazhar dar siyah tişört falan giymiş abi,dikenli bileklikler.triplerdeler böyle,metalci takılıcaklar belli.'ee nolucak şimdi koskoca mfö?' diye soruyorum.mazhar bütün ciddiyetini takınıyor ve, 'MÖ olucak' diyor.sonra 'biuuuv' diye öttürüyor gitarı ve özkan brutalden giriyor.evet aynen böyleydi.

ayriyetten:
by hüseyin boz
kehkeh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder