17.4.11

şarap getirin.

-spring break yalnızlığımla odamdayım.
-zaz var fonda.jane fonda. (1 yil sonra gelen edit: zaz olsun artik amk.nefret ediyorum kepcuk agizlidan.gargargargar kafami zikti aylarca ya,got.)
-new york soğuk,oda soğuk.kaloriferleri kapatıp gitmiş pezevenkler,elektrikli ocağı sonuna kadar açıp ufo niyetine kullanarak ısınıyorum.
-bütün oda arkadaşlarım tatilde.hepsi evlerinde.oda bana kaldığı için nası mutluyum belli değil.fığansızca şağkı söylemök istiyoğum.karının sesi çokoş.
-böyle sabaha kadar yazı yazmak istiyorum,ama yazamam.abuk subuk oje renklerine merakım vardı,3 haftadır ojesiz gezdiğimi farkettim.içim kurumuş.cidden.gözüme retro kedigözü çizgisi bile çekmeye üşeniyorum,ki özel bişey değil her gün yaptığım bişey.hava sıcak olsa sokağa donla çıkıcam,o kadar giyinesim yok.hele o atkılar paltolar,allahım her şey ağırlık üstümde.fenalık geçirmeye meraklı kocakarılar gibiyim.ruhsuz,donuk,böyle suratsız bi insan oluverdim.
-sevgiliyle ufak pürüzler var.iyice huysuzlandı.ulan zaten uzağız,delirmişiz özledik diye,neler oluyo? ayrılmayalım da,bütün derdim o. (ondan ayrilmanin hayatimda yaptigim en akillica seylerden biri oldugunu 1 yil sonra entryleri gezerken anlamak)
-central park'ta beyzbol maçı izlerken kafama kuş sıçtı bugün.nası acayip bi kombinasyon di mi.lakin ben çok sevdim.böyle değişik neyin.
-neyse ki babam geldi yanıma,uzak kalınca valla ebeveyn değeri insanın kafasına dank ediyormuş.benden mutlusu yok bundan ötürü.ikisine de ölürüm onların.siz de hala anca küfredin anaya babaya.dingiller.
-ha bi de,söylemeden geçmeyeyim,o kafası güzel entrikalı geceleri nası özledim.ama nası özledim.size artık çok klişe gelen (ki yakın geçmişte bana da çok alışılageldik bişey olan ama buraya gelince deli gibi özlediğim) küçük beyoğlu geceleri aşeriyorum.yalan yok.
-jönösepa.
-peyniğğğ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder