3.9.10

hey gidi formspring.anonim bir izleyicimden yeni bir playlist isteği gelmiş,sizi mi kıracağım matmazel? (öyle diyesim geldi erkek de olabilir tabi ama erkekler gülücük falan koymuyolar pek eheh)

Aslında biraz da depresif mod eğilimindeyim,değil taklidi yaparaktan.Okulun başlamasına az kaldı,canlanırım elbet.Ama bu triplerim hasta olmaktan hep.Şu havanın birden 10 derece soğuduğu 3 gece öncesi var ya,o gece benim odamın penceresi açıkmış yavrucum.Gece uyurken üşüdüğümü de farkettim aslında,kıvrılıp cenin pozisyonuna geçtiğimi hatırlıyorum üşümekten,ama nedense kalkıp pencereyi kapatıcak kadar 'uyanamadım'.Şey gibi,uyuyosundur ama ortamdaki sesleri duyarsın da uyanamazsın ya.Sonuç olarak,sabaha kadar titredim ve dünden beri burnumla bir çatışma içindeyiz.Tam olarak 'bilgisayar başında uyuyakalmışım,sonra hasta oldum,neden? Windowsum açık kalmış ha ha ha' espiriğindeki salak organizma benim.

o zaman son zamanlarda 96.2'nin de,benim de favorim olan, radiohead'in bateristi 'alıp başını gitmiş' Philip Selway'in ' Familial adlı albümünün yıldızı By Some Miracle'la başlayalım.Gerçekten 'bu ara taktım' dediklerimden.Sonra gelsin liste;

Jeff Buckley-So Real
Iggy Pop-Nightclubbing
Madrugada-A Deadend Mind
Marianne Faithfull-Wild Horses
Supertramp-School
Garbage-Crush
Morcheeba-Slowdown
Morcheeba-The Sea
Morcheeba-Even Though
Yeah Yeah Yeahs-Runaway
Led Zeppelin-The Rain Song
Massive Attack-Babel
Portishead-All Mine
Flunk-Down
Bassment-In My Sleeping
Brazzaville-Motel Room
Brazzaville-Genoa
Allman Brothers-Soulshine
Bob Marley-Jamaica Rum
Tim Buckley-Morning Glory
Love-The Red Telephone
Santana feat.Whitey Ford-Put your lights on
Ben Harper&the innocent criminals-Suzie Blue
The Band-Jemima Surrender


şimdilik bu kadarcık.daha fazlası illa ki var.bi ara eklerim.
size bol susamlı çubuklu günler.
bi de,çantanın içini anahtar bulma amacıyla çılgınca karıştırırken,anahtar sesini duyup da bi türlü bulamama sendromu ömrümden bilmiyorum kaç sene alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder