8.5.11

mutsuz puskevitler.

bir masalsi iliskiyi daha siktim,hadi hayirlisi.
bi force var da beni mi sevmiyor ne.virvirvir dirdirdirlar ve aari vizvizvizlarla gunden gune agzina sicilan bi iliskiyi patlamis misir yiyerek seyrettik hep beraber.ustune bi de frigo patlattik hatta.
bi guc var ve uzun sureli mutlu olmami istemiyor.her neyse,amacina coktan ulasti,artik yorungemden siktirsin gitsin.
hem ben mutlu ciftlerin boyle kafasini gozunu patakute yamultayim istiyorum.o piriltili taksim gecelerinde biz de o gerizekalilardan biriydik -boyle aptal gibi mutlu falan,cok da guzeldi- kabul ediyorum ama o ciftleri sadece esas kiz bensem seviyorum.kimsenin askinda gozum yok kafasi degil,gayet var abi.agziniza sicarim hepinizin.amaaan fis.
cayimi iceyim.

yoo mutsuz degilim ki,bitmedi gayet essek gibi.daha baslangiclar var,eheheh.




1 yorum:

  1. Blogunuz içersindeki bilgileri hergün takip ediyoruz.Ve çok begeniyoruz,dell dizüstü teknik servisleri olarak paylaşımlarınızın devamını

    bekliyoruz.

    YanıtlaSil