10.2.10

-şimdi otobüstesin mesela,ışıkları kapattılar gecenin körü diye.herkes uyuycak.
ama belki sana geceleri çok pis ilham geliyor? canın yazmak çizmek istiyor? ya da okuycak kitabın var? tependeki ışığı yakamıyosun,o nası bi çıldırışa dönüşüyor belli değil.kadıköy rıhtım işportasında mevcut bi aygıt var ama,o çok hoş mesela.edinmek gerek.böyle mandalı var kocaman defterin kitabın kenarına sıkıştırıyosun,ucunda ışık var,şirinlik manyağı bişey.
ama tut ki böyle bişeyin yok,ve otobüs üreticileri de müşterilerinin konforunu önemseyecek olduklarından şöyle bi düzenek acilen piyasaya çıkmalı diye düşünüyorum:
hani o küllükler olurdu ya koltukların arkasında eskiden çekmece gibi,o mantıkta bir bölme yapılıp ışık ordan kapağı çekince çıkmalı,ve sadece yolcunun bölgesine düşmeli ışık,yandakini öndekini arkadakini rahatsız etmemeli ki,herkes keyfine baksın.

-bence bu kadar kış yeter.lahana gibi giyinme çabası gösterip,layer rekoru kırıp yine de donmak çok sinir.

-ya o ortaokul dönemi ne kadar da pislik bi dönemmiş be.bugün dışardan bakınca daha bi idrak ettim.minibüse 3 erkek 3 kız bi muhtemelen altıncı sınıf grubu bindi.
böyle bir gerizekalı çocuk örneği görmemiştim uzun zamandır ben.
hele bi tane çocuk vardı,tam mahalle muhtarı böyle,nasıl geveze,bi de şişko tıkanıyo konuşurken 'ımh ımh ' yapıyo ve o kadar çok konuşuyo ki nefessiz kalıp tükürüğüyle cebelleşiyo ama hala devam ediyo konuşmaya,ve tabi ki tükürük saçaraktan.susmadı ama.
bi de muhabbetler nasıl iğrenç.
'gerizekalısın olum sen öheöhe'
'ben hiç değilse gerizekalıyım ama sen malsın olum.'
sonra kızlarla uğraşmaya başladılar.
'len tipsiz eheehe'
'toplum içinde ayıp ayıp gerizekalı beyinsiz öküz'
'sen de ineksin o zaman.'
'inek iyi bişey ama çalışkan demek.'
sonra hızını alamıyo çocuk,yandaki adama dönüyo falan nası bi özgüvense.
'abi bu kız var ya bak çok salak,bak şu iki kızı say bu malkafayı sayma.inek o inek.'
'sen bikere kendine ba.....NAPIYOSUNUZ?
nasıl bi de iğrenç ses tonları.birini alıp atsam camdan yeterdi bana.

içimdeki manyak dışarı çıktı.
küçükken derdim ki 'öğretmen olcam,çocukları azarlamak dövmek istiyorum'
aslında baya dramatik.

2 yorum: