23.11.09

a new strangelove.

-önceki yazılarımı okuyanlar bilirler,dengesizin daniskasıyım.aşık olmak falan yasaklanmalı bana.çünkü ben bile kendimi bilmiyorum.üzüyorum da insanları boşu boşuna,gerek yok.deliyi kendi haline bırakmak lazım.
böyle böyle derken yine aşık oldum ben.onu napıcaz.yalancı çoban hesabı bu sefer kendime inanmıyorum ama uzun zamandır birini sadece 2 gündür ayrı olmamıza rağmen çok fazla özlüyorum.özleme duygumu kaybettiğimi sanırdım.ama son derece ortalıkta olduğu açık.
ufak ufak herşeye duygulanmalar,uzaklara dalmalar,ona buna anlatıp durmalar,bişeyler.
ben bişey yapmadım,o başlattı.sevdiğini söylemese ben kaptırmazdım kendimi öyle hemen.
iki gündür duygu seli.kolyem sende kalsın,saçlarım sen kokuyo... gibi.römantiğk.
ama bugün konuşurken şöyle bi cümleyle burun buruna geldim: 'seni incitmeden yaşamak istiyorum.ben biraz dengesizim,seni üzmek istemiyorum.'.
yoksa bu tür bi cümle çok mu tanıdık cocobonita hanım?
bumerang etkisi mi mesela ne dersin?
şu an sadece oha diyorum.
evet aşk var,yalan değil,ama bu durum da çok acayip be.
cevabım 'ben de öyleyim' oldu.ve ekledim,'sen beni üzmezsin.' böyle de yapıştırdım.
'üzmem.seni seviyorum iyi geceler.'dedi ve gitti.
tencere kapak bu anlaşılan.dengesiz dengesiz gidicek bişeyler.belki de birlikte dengeyi buluruz,olabilir.ama böylesi çok heyecanlı.belki de daha güzel olur.karşılıklı üze üze birbirimizi.falan dshfgsdhjf
kendimi böyle maceralara kaptırmayı seviyorum tekdüze bişeylerdense.
omuzları ve lacivert gözleri...neyse.

someone trippy.
-cuma gecesi kendimi buldum,içimdeki dünyayı keşfettim.ayrıntı vermem,nedenini nasılını söyleyemem,ama dış dünyadan bi günlüğüne de olsa kopmak inanılmazdı.en az kişili ama en güzel doğumgünü gecem bu seneki oldu.yapayalnız geçirdiğim geçen seneye inat.opposite.
sabaha karşı resim yaptık birlikte,sualtı cennetimin dalgaları onun batık şehrinin balıklarıyla buluştu kalemlerimiz çarpıştığında.çok güzeldi.

ruh halim bu.

portishead-sour times


IAMX-this will make you love again

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder