1.6.09

gittikce arkadas manyagi bi insan oluyorum ben.ergenlik cagina yeni mi giriyorum napiyorum.korkuyorum adhkjfdlhgafkjsadkj
bi 'eve gitmek istemiyorum' tribi surekli,biseyler.3 gun 2 gecedir arkadasimin evindeydim.
sabaha kadar oturmalar,cene,cene,laklak,cene.bitmedi.
annesi 'ay bu gece de kalsaydin' dedi bugun
ben de 'ay yok gidiyim artik tesekkurler ihi-ihi' diye karsilik verdim.
kadincagiz belki de dalga gecti benle sdkjfsdjffhsjf
yok ya.yok artik deve.
bi uzulmek oldu yine eve gelince
'yalniz kaldim' oldu boyle.
erigimi yiyip cayimi icip tuzluk gibi oturdum.
3 gunde bira ve elmali kurabiye gobegi yapmisim bi kasis soz konusu olmus orda sdkfgsdkljf
onumuzdeki 2 gunu sadece erik yiyerek gecirirsem eski halime donebilirim hemen.
konuya geri donersek,evet arkadas bagimlisi bi hatun oldum ben.
en az 3-5 arkadasla birlikte koca bi ev almak orda 'sonsuza kadar mutluluk icinde yasayip gitmek' gibi sacmasapan surreal hayallerim var.
2 katli olsun,ordekbasi yesili ve ahsap olsun, pencereleri de koyu kirmizi ahsap olsun.
icerde kediler olsun,aksam gunesi her gun iceriyi doldursun.
geceleri gevezelik etmekten yorgun dusup sizalim koskocaman yuvarlak pofidik yatagimizda kickica:)
tavanda fosforlu yildizlar olsun.
mutfak benim yuzumden tarcinli kek koksun hep,gecenin bi yarisi sicak sarapla goturelim o mis kokulu kekleri tarcinrengi parkeli mutfagimizda.
boyle seyler...
ama gercekten istemesem oturup da yazmazdim zaten.
istiyorum iste.
hadi ahsap ev olmasin,siktiriboktan bi ogrenci evi de olabilir,olur yani.
bi de sevgili evi olayi var,o konuya hic dalmasam mi ne.

1 yorum:

  1. evet öyle oluyor o zamanlar.
    vaybe.
    bende cok isterdim bunu bi zamanlar.
    ah cok içlendim.
    çok.

    YanıtlaSil